Isadora 16hrs Foundation - review

Isadora Active Moist makeup Foundation
Produktens Beskrivning: Maximal hållbarhet, komfort, fukt och skydd – från morgon till kväll! En make-up som sitter extremt länge och har intensivt fuktighetsgivande och hudskyddande egenskaper. Huden blir mjukare och får bättre lyster dag för dag. Håller huden jämn och sitter oförändrat perfekt timme efter timme. Fin och lätt cremig kvalitet som är mycket lättapplicerad och enkel att tona ut. Medium täckbarhet jämnar ut oregelbundenheter samt ger hyn en naturligt fräsch lyster. Lent och sammetsmjukt resultat. Sitter säkert utan att färga av. Perfekt make-up för den aktiva kvinnan med höga krav på hållbarhet, komfort och skydd. Den är oparfymerat och kliniskt testat – för undvikande av allergiska reaktioner.

• Sitter extremt länge – upp till 16 timmar
• Aktiva, hudvårdande ingredienser
• Sammetslen effekt
• Sitter säkert utan att färga av
• Passar alla hudtyper
• SPF 30

Min kommentar: Jag har använt "31 Fair Beige" och den är lite för orange färgad för mig egentligen så jag ska köpa "30 Opal Beige" nästa gång då jag tror den färgen passar mig bättre. Jag verkligen älskar den här då den är lättarbetad och ger ett väldigt fint och jämnt resultat. Man får en fin lyster och den håller hela dagen än fast den bara är en medeltäckande foundation så döljs små skavanker och röda fläckar väldigt bra.

Pris: 145:-
Var: Lindex, H&M, Bubblebox m.m.
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)