Tezzili's Beauty Award's 2012

Jag fick iden av duktiga Tina som bloggar på Beleza-blogg. Jag hinner testa en hel del produkter varje år och istället för att skriva mina jätte långa listor varje år som ingen orkar leta reda på (som denna över mina favoritprodukter från 2011).
 
Så i år tänkte jag göra en lättare och bättre visningar av årets bästa produkter som jag har testat och verkligen fastnat för! Produkterna är inte nödvändigtvis nya på marknaden men testade under 2012. Ni ska även snart få ett inlägg om årets top tio nagel designer som jag gjort i år!
♥ - Vichy Idéalia Dagkräm
♥ - Balance Me Pure Skin Face Wash
♥ - Australien Bodycare Tea Tree Oil Spot Stick ♥
♥ - The Body Shop Vanilla Bliss Lip Balm
♥ - Oriflame ECO Beauty Ögonkräm
♥ - Rosenserien Fuktgelé
♥ - Rosenserien Ögongelé
♥ - The Body Shop Vanilla Bliss Shower Gel
♥ - CCS Body Hudlotion Summer Edition
♥ - ACO SENSE & CARE Golden delicious bodylotion
♥ - Schwarzkopf Gliss Daily Oil Elixir
♥ - Aussie "Lusciously Light" 3 Minute Miracle Reconstructor Inpackning
♥ - Uniq One All In One Hair Treatment
♥ - Zoya Storm
♥ - Nubar Vino
♥ - Monoi de Tahiti Traditional Gadenia Oil
♥ - Dove Visible Beauty Hand Cream
 
♥ - L'oreals Lumi Magique Foundation 'C1Rose Pearl'
♥ - E.L.F Healthy Glow Bronzing Powder 'Luminance'
♥ - Maybelline Fit Me Concealer '15 Fair'
♥ - E.L.F Kohl Eyeline
♥ - Estée Lauder Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara 'Black'
♥ - NYX Smoky look kit
♥ - Too Faced Natural Eye Palette
♥ - Yves Rocher Comme une Évidenc
♥ - Yves Rocher So Elixir
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»