Glossybox November 2012

Månadens box har namnet 'Beautiful Dreamer'

Så har du beställt din prenumeration än? Och vad hoppas du hitta i boxen?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,

 

En nyhet den här månaden är att Glossybox egna tidning GlossyMag, som tidigare enbart funnits att läsa på webben, nu följde med boxen som en liten tidning. Det är inte så många sidor men lite shopping- och sminktips samt fina bilder för inspiration.

♥ - Grazette of sweden - Crush 6 Wonder Mask (109kr/150ml) fullsize
Under 60 sekunder, låt dig förälskas i denna glittrande, ananasdoftande inpackning med vitaminer och antioxidanter! Ger ett glansigt, återfuktat hår med mindre friss så den här blir att prova med spänning då jag aldrig hört om den tidigare och den luktar fantastiskt!
 
♥ - Naomi Campbell- At Night (EdT 295kr/30ml, shower gel 119kr/150ml) fick en 50 ml tub shower gel och ett EdT provrör
Den här har jag fått prover av förr och tycker den luktar lite för starkt faktiskt men det är en fin till heta kvällar. Det är en kraftfull doft med noter av bland annat vanilj, sandelträ och mirabelleplommon sätter den sista touchen för en natt av glamour och mystisk, sensuell spänning.
 
♥ - Vichy - Idéalia Dagkräm (279kr/50ml) fick en 15 ml burk
Den här nylanserade dagkräm för alla hud typer men även anpassad för kombinerad hyr har jag velat prova så det är med glädje jag ser att den fick en plats i min box. Aktiva ingrediensen kombucha (utvunnen ur svart te), pärlemor och thermalskt källvatten lugnar, ger jämnare hudton samt vacker lyster.
 
♥ - Modelco Lip Duo (läppstift 189 kr, 3,5 g och läppglans 149 kr, 5 ml) fullsize
Färgen på läppstiftet (Dusk) är nog inget jag hade valt själv då det drar åt det bruna hållet. Men det luktar gott och känns skönt på läpparna så kommer ge det en chans. Ett stort plus för förpackningen med två produkter i en och en spegel på hylsan!
 
♥ - Glossybox Glossy Pink Blusher (110 kr, 2.5 g) fullsize
Glossybox har tillsammans med den kända sminktillverkaren Kryolan (gör mycket scensmink) tagit fram ett rouge speciellt för prenumeranterna av glossybox. Mitt heter Glossy Rosewood och är en kall gammelrosa matt nyans. Jag vet inte om alla fick samma färg men jag tror det.
 
+ tidningen GlossyMag, ej med på bild då jag glömde fota den!
 
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
♥ Köpinformation

Glossybox är en prenumerationstjänst som kostar 139 kr per box som du får hem i brevlådan en gång i månaden. Den innehåller fem utvalda skönhetsprodukter som med hjälp av din skönhetsprofil som du fyller i är anpassade efter dig. Storleken på produkterna samt utbudet kan variera allt efter vilken skönhetsprofil man fyller i samt vad företaget har fått tag i för produkter. Se det som att julafton kommer varje månad! Mer information hittar du på Glossybox hemsida.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»