Vichy NORMADERM Dagkräm - Review

Vichy NORMADERM Dagkräm mot oren och fet hud
Produktens Beskrivning: Anpassad till kvinnor och män med oren och fet hud. Även till känslig hud.
 
Transformerande hudvård mot 6 tecken på oren hud:
- Finnar
- Förstorande porer
- Blank hud
- Rodnad
- Märken
- Ojämn hudton

1. Reducerar orenheter.
2. Återfuktande i 24 timmar.
3. Mattgörande effekt.
 
Min kommentar: För några månader sen fick jag ju prova normaderms serien från vichy och den dagkrämen påminner mycket om den här men den hade många brister så som att den gick inte att ha under sminket utan att börja flagna av men det har dom rättat till nu och det här är min favoritkräm just nu då den håller mina fetare områden i trim och finnarna under kontroll. Mycket bra både som dag och nattkräm och väldigt dryg i sin smarta pump flaska.

Pris: 175:-
Volym: 50 ml
Var: Apoteket
Köpa Igen: Ja
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»