Glossybox Juli 2012

Ska faktiskt bli roligt att testa alla produkter i den här boxen ^^, Speciellt fot krämen, lacket och vitamin booster!

Har du beställt din än? Och vad hoppas du hitta i boxen?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,

♥ - SKIN PLAN Vitamin C Booster Full size - MIN RECENSION
Detta unika högkoncentrat med 98% C-vitamin korrigerar och boostar huden. Följ instruktionerna på vår hemsida, då ytterst lite krävs och blandas med din dagkräm.
♥ - ALESSANDRO Heel Rescue Balm - MIN RECENSION
Ge dina fötter den lyxen då förtjänar! Produkten är bla berikad med ingredienser som förhindrar uppbyggnaden av hård hud och ger ett långvarigt härligt resultat.
♥ - BRILLIANTSMILE Whitening + Toothpaste Full size - MIN RECENSION
Den perfekta lösningen för dig som önskar vitare tänder, utan att riskera en skadlig slipverkan på emaljen. Tillför en lyxig dimension i din vardagliga tandborstningsrutin.
♥ - ANATOMICALS Farwell The Scarlet Pimplehell, Cleansing Mud Mask Full size - MIN RECENSION
Denna mudmask presenteras exklusivt för er Glossies som en uppföljare till juni-succén, Cherry Lip Balm. Den ökar effektivt cirkulationen och gör rent din hy på djupet.
♥ - ALESSANDRO Pro White Nail Polish - MIN RECENSION
Låt oss presentera en mirakelprodukt som tack vare ett speciellt pigment, neutraliserar missfärgningar på nagelytan som kan uppstå från bland annat färgade nagellack. Detta ger dem ett 'glossigt' resultat och lacket appliceras enkelt på en rengjord nagel.
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena                       | http://lackycorner.blogspot.com/ | 2012-08-03 | 21:33:43 |

Jag är riktigt sugen på att få höra om Pro White Nailpolish verkligen funkar!

Svar: sv: Ja jag är riktigt nyfiken själv. Den har ju en ljus blå ton som nog kommer att neutralisera missfärgningarna bra så har stora förväntningar å får vi se hur långt lacket håller ^^,
Therese

Malin                       | http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m | 2012-08-06 | 09:17:45 |

Har du inte skrivit fel på nagellacket? :)


Har du någon anning hur man ska använda nagellacket också, som en bas eller ska man låta det få sitta på nagel och torka bort det sedan och hä på vanligt nagellack eller ?? :o

Svar: sv: Tack det hade jag inte sett! :)
Det är ett bas lack som man lackar på rengjorda naglar och sen låter man det torkar så kan man använda ett färgat lack på eller låta det vara som det är :)
Therese





»
»
»