Sjöstjärna by CCS Hudlotion - Review


Sjöstjärna by CCS
Hudlotion parfymerad
Produktens Beskrivning: CCS hudlotion är en vårdande varje-dag-lotion med rapsolja som gör huden mjuk och smidig. Den är berikad med fuktighetsbindande ämnen och mjukgörande oljor som hjälper till att balansera hudens fuktnivå. Fetthalten är 13 %. CCS Hudlotion finns både med parfym och utan parfym.

Förpackning: 400 ml PE-flaska

Min kommentar: Den sjunker in i huden väldigt snabbt och är mjukgörare och effektiv, den stora flaskan är väldigt dryg och prisvärd. Dock så tycker jag att den doftar lite för mycket och för starkt så det drar ner poängen lite. Tycker att oparfymerade produkter är tråkiga så skulle inte föredra den. Men den är helt klart värd att använda för hela kroppen och jag använder den ofta men tvättar av händerna för att det är oftast där jag känner doften mest.

Pris: 65:-
Var: Apoteket
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)