Sally Hansen - Diamond Strength

Så, nu har jag äntligen tänkt göra en recension på Sally Hansen Diamond Strength som så många velat.

Sally Hansen Nail Treatment Diamond Strength

Sally Hansen - Diamond shardener trength instant nail hardener är min räddare. Förut hade jag korta naglar som gick av och delade sig men detta lack har hjälpt mina naglar att växa sig starka och rätt långa.

Produktens Beskrivning: Sally Hansen - Diamond Strength Nailpolish är ett nagellack som gör att naglarna inte bryts. Mikrodiamanter gör lacket "okrossbart" och naglarna glänser som diamanter, lacket håller upp till 10 dagar.

Min kommentar: Det är ett genomskinligt lack som stärker naglarna. De ger ett omedelbart resultat samtidigt som de täcker över ojämnheterna. Produkten sägs innehålla riktiga diamantpartiklar som ska ge en så kallad exklusiv förstärkande Micro-Diamant formula som gör naglar starka. Lacket torkar snabbt och jag brukar använda detta som ett bas/underlack.

Om jag måste säga nånting negativt om denna produkt så är de förpackningen. Den är matt grå och inte genomskinlig vilket gör de svårt att se hur mycket de finns kvar av lacket men det är ändå smart då det inte blir sådär segt som andra lack lätt blir tack vare allt ljus.

Jag måste erkänna att jag trodde inte på denna produkt först men gav den en chans eftersom Sally Hansen inte brukar svika. Jag gillar resultatet och mina naglar har blivit väldigt starka. Kanonprodukt!
Pris: 129:-
Var: bl.a. Åhlens, Parelle & Kicks
Köpa Igen: Ja
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»