Rosenserien


En fantastisk hudvårdsserie som verkligen passar alla. Den är svanenmärkt (det enda hudvårdsmärket med svanenmärkning!), är med i djurens rätt och Fair for life. Jag har en knepig blandhy men det finns flera alternativ som fungerar kanon bra. Jag är en typisk ros tjej så doften gör mig knäsvag. Jag har hört många säga att doften av ros är alldeles för stark så jag tror dom har gjort om den då det står "ny doft" på locket av vissa produkter som jag fick. Nu luktar de helt enkelt underbart av ros i lagom mängd. Så alla som har varit för känslig mot själva doften borde absolut prova dessa igen. Jag är verkligen sugen på att prova både rengöringen, ansiktsvattnet, hand- och fotkrämen och morotsoljan. Ja egentligen hela deras sortiment som är riktad mot blandhy, det är lätt att hitta på deras hemsida och dom ger tips om produkter till den hy du har. Det är ju även fantastiskt att de är ekologiska och inte testar sina produkter på djur och de tänker på miljön och flera av deras produkter är svanmärkta som jag skrev ovan. Ni kan läsa mer om deras arbete, produkter och alla de utmärkelser som de har på Rosenseriens hemsida.

Jag har provat och recenserat dessa:
- Rosenseriens Ögongelé
- Rosenseriens Fuktgelé
- Rosenseriens Vitaminkur
- Rosenseriens Lermask
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-04-03 | 13:37:28 |

Jättebra tips! Ska prova dem :)

Jag har också blandhy men älskar verkligen ansiktsmasker. Så vad ska en hemmagjord ansiktsmask innehålla om man har en knepig blandhy? ^^





»
»
»