NYX Round Lipstick - Review

Produktens Beskrivning: NYX Round Lipstick är klassiska läppstift för alla året runt. Mineral-baserade mjukgörande formel erbjuder en vacker sammets konsistens, mättade färger och den motstår slitage och nedsmutsning. Det är din go-to läppstift. Från Pure Nude till Pink Lyric till Chic Red är Round Lipstick finns i hela 144 nyanser.

Min kommentar: Det här är mina favoriter i läppstift väg då de har en otroligt hållbarhet, känsla och fin pigmentering. De återfuktar läpparna (vissa har en lite torrare konsistens) istället för att torka ut som många andra kan upplevas så det är jag mycket nöjd med. Det finns en färg för alla tillfällen i deras stora utbud på hela 144 nyanser.

Pris: 95:-
Var: Nelly, Cherryculture, Beautyplanet
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥

Vill ni se lite bilder på de jag har klicka här
Så här ser mina favorit färger ut på läpparna. NYX "Rose Bud" och NYX "Rose"
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)