NIVEA Pure & Sensitive Deo - Review


NIVEA Pure & Sensitive Deo roll-on
Produktens Beskrivning: Pure & Sensitive är en antiperspirant roll-on från NIVEA helt utan alkohol, parfym, färgämnen och konserveringsmedel. Den är berikad med lugnande och antiinflammatoriska kamomillextrakt, samt återfuktande avokadoolja. Pure & Sensitive roll-on ger dig ett effektivt 48 timmars antiperspirant skydd utan att irritera huden.

Min kommentar: Fick de här deosarna på prov i mitt första Buzzador paket som ni kan läsa mer om HÄR. Det är en bra deo men jag tycker att den blir lite för blöt och torkar för sakta. Den håller det de lovar så kan verkligen rekommendera den här till alla som har känslig hud. Jag tycker om deodoranter som är parfymerade men den här är lätt att använda om man vill vara neutral eller om man helt enkelt vill ha en vanlig parfym utan att få för många dofter.

Pris: 35:-
Var: ICA, Åhlens, Lindex, Coop m.m.
Köpa Igen: Ja, kanske
Betyg:3/5 ♥
Vill du se mer bilder och läsa mer om produkten så klicka här!
Vill ni också prova på spännande nyheterna gratis så klicka på den här länken och läs mer ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)