Månadens Favoriter Mars

Nu tänker jag starta en ny kategori som heter Månadens favoriter. Ni har faktiskt frågat om jag kan göra nått liknande så självklart och det känns riktigt kul med en sammanfattning av månadens produkter som jag tyckt extra mycket om. Det kommer att variera i antalet produkter beroende på varje månad, dock får ni stå ut med ett super långt favorit inlägg den här månaden då jag har fått prova så mycket nytt och härligt som alla är värda att nämna.

Månadens Favoriter Mars
♥ - EcoTools Foundation Pensel
En suverän pensel för flytande foundation, eller som den här månaden har bestått av moussfoundation. Den ger ett väldigt fint, jämt och bra resultat. Blandar lätt in foundationen i huden utan synliga spår och linjer.
♥ - EcoTools Puder Pensel
Den blev direkt en stor favorit då den är otroligt mjuk och härlig att arbeta med och fördelar pudret/rougen supersnyggt.
♥ - Rosenseriens Ögongelé
Kan bara säga gott om den här ögongelén. Den doftar otroligt härligt, stramar upp ögonkonturerna och känns skön och lite svalkande medan den snabbt sjunker in.
♥ - Rosenseriens Fuktgelé
Väldoftande av ros och känns otroligt härlig på huden då den snabbt sjunker in och fungerar klockrent under sminket. Huden blir mjuk och följsam och känns otroligt fräsch hela dagen.
♥ - Schwarzkopf Gliss Daily oil elixir
Just nu känner jag att jag skulle inte klara en dag utan den här då jag bara ser finare och finare resultat. Undrar när den börjar säljas i butiken?! Tar den slut innan det så vet jag inte vad jag gör, mitt har var riktigt trasigt och fnasigt innan jag började använda den här men nu är det riktigt fint och ser välvårdat ut.
♥ - Maybelline Dream Matte Mousse Foundation
Favorit foundation den här månaden. Den är perfekt i färgen och silkeslen på huden.
♥ - Too Faced Shadow Insurance Primer
En bra primer är ett måste och den här månaden står den berömda Shadow Insurance från too faced i centrum hos mig. Ger ett fantastisk och hållbart resultat till alla skuggor.
♥ - NYX round Lipstick "Rose" & "Rose Bud"
Dessa två fantastiska färger har varit på mina läppar otaliga gånger den här månaden. Riktigt färgsprakande och dom ger en super fin glans effekt.
♥ - OPI "Aphrodite's Pink Nightie"
Ett väldigt fint rosa lack som ser ut som finaste silke och det känns neutralt men ändå elegant.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofia                       | http://byfia.com | 2012-04-02 | 01:25:39 |

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

Pia (Glitzy Gloss)                       | http://glitzygloss.wordpress.com | 2012-04-02 | 10:37:14 |

Kul!

Var köper du NYX någonstans?

Malin                       | http://nattstad.se/malinhellström | 2012-04-02 | 11:24:26 |

sv: ja, det tycker jag :) den är billig också

Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-04-02 | 12:21:12 |

Det rosa nagellacket förstår jag är bland månadens favoriter, det var riktigt fint! :D

Filippa                       | http://snyggafilippa.blogg.se/ | 2012-04-02 | 12:41:08 |

Hej! :D

Jättefin blogg!

Kika gärna in på min :)

http://snyggafilippa.blogg.se

Puss&kram!

(förlåt om du inte gillar dessa kommentarer)

Ann-Sofi                       | http://www.vackrarejag.se | 2012-04-03 | 14:17:05 |

Penslarna och primern kan jag hålla med om att de är bland de bästa, favoriter hos mig med. Nagellacket ser helt underbart ut, det vart jag sjukt sugen på nu :)





»
»
»