Talasso-Scrub

Gamla hud celler måste bort och det gör så att huden blir mjuk och följsam. Skrubba hela kroppen, använd en mild ansiktspeeling på ansiktet, smörj in dig med din favorit kräm :) Riktigt skönt och lyxigt för hemma behandlingar.

Själv använder jag Talasso-Scrub från Collistar, finns bland annat på Eleven för 440:-. Den känns lite dyr för plånboken för en skrubb men den är dryg i sin ovanligt stora burk som räcker väldigt länge då man inte behöver så mkt för hela kroppen och den är underbart fräsch, har en stark härlig mint-doft och jobbar sig verkligen in i huden. Minus är att den faktiskt är rätt dyr då jag tycker den kunde vara billigare men den fungerar bra fock är den lite för skarp för min smak så jag använder den bara ibland.


Såhär står det om produkten på elevens hemsida;
Talasso-Scrub innehåller vitaliserande och exfolierande salter med essentiella oljor. Den förnyar och vitaliserar huden genom att kombinera fördelarna med havet (thalassoterapi) med fördelarna hos utvalda essentiella oljor (aromaterapi). Samtidigt ger den också omedelbart en känsla av fräschör och dynamik.

Hemligheten ligger i dess exklusiva blandning av 90 typer av havssalt i en blandning med särskilt närande oljor och energigivande essenser. Om den masseras in på kroppen före duschning tar den bort döda hudceller och gör huden extra spänstig, smidig och mjuk.

Innehåll: 700 g
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»