Sorry, Sorry

Ja nu har det varit lite lugnt på bloggen som ni har märkt <3 Jätte kul att ni kommenterar och fortsätter fråga ^^, Jag har super mycket att göra och är dö trött efter praktiken så jag vill egentligen bara gå och sova efter jag ätit middag men jag håller mig uppe till kl 10 iaf XD Låter helt sjukt men så är det! Men jag ska göra mitt bästa och lägga in lite bilder som jag fotat <3 Hoppas att ni har tålamod men fortsätt fråga allt vad ni kommer på så svarar jag så snart jag kan och har tid :) I helgen blir det Lycksele igen då det är den härliga höst marknaden :)

Nu ska jag slö titta på Idol ett tag :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sanna :)                       | http://nonnella.tk | 2011-09-30 | 09:54:12 |

Hej!

Jag har alldeles nyss börjat prova tippar och gele. Men jag spelar gitarr så jag vill inte ha tippar på ena hande, men gör endå fransk manikyr på dom korta naglarna. Kan jag då ha gele på dom korta/mina riktiga naglar, så att manikyren håller? För jag tycker att det blir dåligt så fort annars.

Tacksam för svar! :)



Och din blogg är jätte fin! älskar den verkligen!!

Kram sanna

Moa                       | http://moalm.devote.se | 2011-09-30 | 20:04:05 |

Riktigt fin design i bloggen! :) Kika gärna in hos mig, skulle betyda mycket! :D Kram!





»
»
»