Skicka in era bilder..

Nu har jag tänkt att starta upp en ny rolig grejj på bloggen! Jag vill se alla ERA nagel designer som ni skapar! Ni kan ta och göra en liknande/lika dan design som jag gjort eller helt och hållet en egen som ni vill visa upp! Skicka ett mail till: [email protected] med rubriken Naglar. Skriv eran bloggadress och namn så att jag kan länka er i inlägget som kommer att publiceras på min blogg under den här kategorin!

Ni får ett eget inlägg i min blogg med eran bild + länk till eran blogg ;D Bara att skicka bilden i ett mail med din bloggadress och namn :D Skriv gärna en motivering/"info" om din design. Tex hur du kom på den?! ^^

Jag hoppas att ni vill skicka in era bilder för jag tycker det är underbart att se andras konstverk! Det ger alla bra inspiration! Så kom igen nu! Skicka era nail art designer till: [email protected]. Ni får skicka in hur många ni vill. jag kommer att visa ALLA jag får här på bloggen :) Även ni som inte har en blogg får såklart skicka in era bilder också :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


alba-cuz music is my language and dance is the way I walk                       | http://dansprinsessaaa.blogg.se/ | 2011-11-02 | 09:44:47 |

asså du är så grymt duktig verkligen!

händer idag ? :)



btw sugen på en gratis domän? Du vet " .se" ist för t.e.x. blogg.se ? :) Bli isf medlem på denhär sidan;http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=3298

Det går ut på att samla 300 poäng, genom att t.e.x. värva vänner, vara med i gratis erbjudanden och besöka andra sidor! Superenkelt! Blir du dessutom medlem genom min länk får du 50 poäng direkt! AWESOME!

Kram





»
»
»