Överraskning ^^,

Ja idag blev det en trevlig överraskning då mamma ringde och sa att hon snart var i Umeå och undrade om vi skulle gå på stan :) Underbara mamma kan man ju inte tacka nej till så tog bussen till centrum och vi blev borta i flera timmar som vanligt (A) Dock var det hon som shoppade denna gång men det är inte mer än rätt :) Jag fick en ny läpp penna och ett nagellack och nöjd är jag med det :D XD Sen blev det kina mat (4 små rätter såklart) ^^, saknade dock den friterade kycklingen som jag skulle ha valt istället men räkorna var suvuränt goda :)

Ikväll blir det bara egen mys för min del xD Blir skönt för jag är så j*vla trött ska ni veta. Blir massa filmer som ni säkert ska få läsa lite om (A) Har även gjort en ny sminkning som ni ska få se några halv kassa bilder på men dom blev rätt bra iaf. Jag vill ha en digitalkamera som kan visa färgerna bättra (A) XD

Ha en underbar kväll nu :) KRAM
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Amanda Rosende                       | http://amandarosende.blogg.se/ | 2011-09-12 | 09:44:00 |

sv: canon eos 1000d med tamron 17-50 2,8 objektiv! :)

PONNYSKRUTTARNA - sandra                       | http://ponnyskruttarna.wordpress.com | 2011-09-13 | 16:14:37 |

hej vilken fin bild! :)

rider du mycket? du kanske tävlar?

kram





»
»
»