Nail Shopping

Glömde ju faktiskt bort att jag beställt hem lite mer nagelgrejer.
Billigt som bara den och riktigt snabb och FRI frakt, vilket gör att jag får en otrolig ångest
över allt jag beställt från Sverige som är mycket, mycket dyrare! Nej, Born Pretty Store it is!

- De har allt mellan himmel och jord, både inom naglar, smink och hårgrejer.
- Priserna står i dollar (använder http://www.xe.com/ucc/sv/ som valutakonverterare
för att se vad dollarn motsvarar i svenska kronor).

- Du har möjligheten att betala via paypal, ett säkrare och snabbare alternativ.
- Har beställt två gånger från Born Pretty Store och första gången tog det 4 dagar innan
jag fick hem paketet (inklusive helg!) och nu senast tog det 5 dagar.

- Om man betalar 3 dollar, ca 19 svenska kronor så får du ett spårningsnummer där
du kan följa ditt paket hela vägen till ditt uthämtningsställe!


Grymt med andra ord, bara det att det är fri frakt spelar stoooor roll! Rekomenderas!

Har inte hunnit ta någon bild på grejerna än, så det får bli bilder från hemsidan:

Pink Color New Instant Cracking Nail Polish Nail Art-L005 White Color New Instant Cracking Nail Polish Nail Art-L009 Black Color New Instant Cracking Nail Polish Nail Art-20
500pcs Nail FORMS Art Acrylic UV Tips Extension
500 pcs Clear Half Acrylic False Nail Tips Nail Art

3st crecking lacker (white, pink, black), 500 akrylformar, 500 clear tipps.
Totala summan med spårningsnummer: 207 kronor
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»