NOTD: Fransk Manikyr

Igår innan vi åkte till Lycksele så kom jag på i sista minuten att jag ville göra nått åt mina naglar ändå
trots att jag inte hade tänkt göra det så detta är resultatet på 10minuter XD

Jag valde ett par korta vita tippar för att förstärka mina naglar så att dom inte spricker. Använde ingen gele denna gång utan jag limmade tipparna, målade nagelplattan med ett stärkande och närande lack och sen 3 lager med det fantastiska över lacket Seche Vite och dom sitter som berget ^^, Det skulle bli tre gånger så mkt bättre om jag hade haft längre tid och gele för att få till allt lite extra men jag vill att dom lätt ska kunnas ta bort sen på söndag ifall jag inte vågar ha kvar dom för jobbets skull men IRL så ser dom riktigt snygga och eleganta ut! ^^,


Blev enkelt och snyggt så jag är supernöjd. Möjligen att jag faktiskt kan ha dessa på jobbet den sista veckan som skydd så man får väll prova på måndag och se ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Wilma                       | http://wilmaskansvik.blogg.se/ | 2011-10-03 | 16:12:28 |

Hej , kolla in mina naglar där jag målar allt från Svampbob , pacman & supermario till Amerikanska flaggan! Du kan äver kolla in mitt Iphone-skal som jag har designat själv , kanske du oxå vill ha ett?



Kolla in , du kan hitta mina naglar under kategorin : Wilma's Naglar!



http://wilmaskansvik.blogg.se/2011/july/mot-olandet.html#comment





»
»
»