Flyttningen är klar!

Ja vi hade en rejäl flytt dag igår!! Vi var några stycken men jag var ju kvar i Umeå så Erik och dom körde från lycksele klockan 08 och när dom kom fram till Umeå så fyllde i släpet och Erik och hans bror körde tillbaka till Lycksele (min mamma och lillebror mötte upp dom och hjälpte till att bära) medan jag och Eriks mamma och mormor stannade kvar och städade! Efter 5 timmar var Erik tillbaka så då for vi och åt middag klockan 18.30 och sen fyllde vi på det sista och begav oss åter till Lycksele men nu var allt klart så i tre bilar + ett släp åkte vi åter till Lycksele, klockan var då runt 20 och när vi var framme i Lycksele var klockan runt 22 och när vi hade fått upp den sista lådan så var klockan 01.30.. Alla var vi trötta så det blev en snabb dusch när alla åkt hem till sig och sen var det sängen! Idag har vi bara packat upp i kök och fått upp alla möblerna där dom ska vara. Nu kan man iaf gå här!

Ja för ni som orkade läsa så har jag haft fullt upp i helgen så därför har jag ej hunnit blogga som ni säkert kan förstå ^^ Imorgon ska vi till Umeå igen och besikta lägenheten, handla lite och sen tillbaka för att fortsätta packa upp!

Alla som vill komma och besöka är välkomna <3 ^^ Bara att slå en pling innan! ;)
Kaffe och lite fika finns alltid att bjuda på ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Dellie ♥                       | http://denicehedstrom.blogg.se/ | 2011-10-31 | 10:37:35 |

Om du har över 150 läsare undrar jag om du är sugen på ett länkbyte? ♥

Linnea                       | http://girlinthewood.devote.se | 2011-11-03 | 14:05:09 |

jättefin bild :)





»
»
»