Flyttning Nära Igen

Ja jag har inte riktigt haft tid att blogga seriöst om mitt liv på sistone men ni har ju inte varit utan inlägg iaf :) Men det är lite stökigt just nu då jag och Erik flyttar till Lycksele helgen den 28-30 oktober då vi får den nya lägenheten den 26 men Erik har ju fått börjat jobba så vi måste flytta på helgen :) Just nu sitter jag själv här i lägenheten i Umeå och håller på att packa och städa :) Det går väll bra men det känns lite segt att flytta tillbaka till Lycksele igen men samtidigt är det rätt skönt och känns lite kul att få börja om lite i ny lägenhet, Erik har jobb och jag hoppas att jag kan få börja med nått så snart som möjligt jag med! Haidie följer troligen med oss till Lycksele så då utökar vi familjen lite extra under ett år så får vi se vad som händer sen! Jag håller på att ta fram en hel drös med bilder som jag ska framkalla för jag har en liten version om hur jag vill dekorera den nya lägenheten så vi får väll se om det går eller ej. Jag är så sugen på att äntligen kunna köpta lite nya prylar och göra hela lägenheten vår, personlig och hemtrevlig. Här i Umeå känns det inte riktigt så utan vi har bara satt upp det minsta och alla saker är ju sånt som vi fått typ men man får ju ta en sak i taget! ^^, Naglar kommer typ imorgon igen! ^^,

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ella von Melen                       | http://oje.blogg.se/ | 2011-10-20 | 20:03:18 |

Oj va vackra bilder du tar! Duktig du är :D





»
»
»