Curami by CCS

I onsdag var jag och hämtade ut ett överasknings paket på coop då jag inte visste av att jag beställt nått men då var det söta Stephanie på CCS som skickat ett till paket med en nyhet från CCS :) Det känns suer roligt att få sånna överaskiningar ibland och då kan jag lika gärna prova produkterna och blogga om dom också ^^, Dock är det inga krav ^^, Denna gång fick jag en nyhet från CCS serie för torr hud som heter Curami. Blir intressant!

Curami by CCS
Salva
 

Beskrivning

Curami by CCS Salva är en vattenfri salva med vegetabiliska oljor och fetter. Används på mycket torr hud och punktappliceras på t ex armbågar, knän, hälar, händer och läppar. Passar också som skydd mot uttorkning och kyla.

 

Curami by CCS Salva innehåller inga tillsatser av konserveringsmedel eller parfym.

 

Förpackning

30 ml PE burk

 


Såhär står det på deras hemsida om produkt serien:
Curami by CCS
Mer än 30 år har vi på CCS ängnat åt att ta hand om torr och känslig hud.
Den kunskapen har nu resulterat i en ny, unik hudvårdsserie. Med serien Curami har du nu allt som torr och känslig hud behöver i en och samma serie. För att underlätta är serien uppdelad i C, U och R- produkter (extra vårdande, undehållande och rengörande), något som anges på varje förpackning.

C- produkter: för extra torr hud
U- produkter: för dagligt underhåll och vårdande
R- produkter: för skön och skonsam rengöring, varje dag

Alla produkter är framtagna för att i kombination ge torr och känslig hud bästa möjliga hudvård.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)