Konad på Välaboden.se

Jag ska nog beställa några fina bildbrickor från Välaboden nu! Det tråkigaste
med Konadbrickorna är att det oftast bara är en design eller max 2 av sju man verkligen gillar.
Men bricka M57 helt enkelt ett undantag, där är alla mönstren helt fantastiska tycker jag ^^ Men de borde finnas en bricka som man kan få bestämma sina egna mönster som dom sedan trycker åt en :) skulle beställa flera!

Jag beställer alltid mina Konad-grejer från Välaboden.se, vad jag vet är det billigast där eller om man har tur att hittar på tradera eller ebay men se verkligen till att de är från märket KONAD då det finns väldigt många förfalskningar som gör kassa grejer men dom ser exakt likadana ut men de brukar aldrig skriva ut att de är från märket Konad om dom inte är det så läs noga! ^^,

Ni får gärna tipsa på bra sidor med konadbrickor och andra nagelprodukter!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna                       | | 2011-03-20 | 12:42:43 |

Du har en toppen blogg :D

Anna                       | | 2011-03-20 | 12:43:12 |

P.s Tack så mkt för tipset då jag letat länge :D

Viktoria                       | http://viktoriiaz.blogg.se/ | 2011-03-20 | 12:44:25 |

57an är så snygg. har velat ha den så länge!!!

Felicia                       | http://henrikssonfelicia.blogg.se/ | 2011-03-20 | 12:56:54 |

älskar också dom där brickorna speciellt 57!

Frida                       | http://konadstamping.blogspot.com/ | 2011-03-21 | 11:02:03 |

Tror att 57 är allas favorit! Men jag gillar 40 bäst





»
»
»