Träningsvärk!!

Det är inte roligt kan jag säga xD Kan knappt gå idag!! Provred 3 hästar igår och det känns verklige i hela kroppen idag! Man glömmer verkligen vilken bra träning ridning är när man inte utövar det regelbundet. Hoppas verkligen att jag kan komma igång med ridträningen snart, hoppas speicellt på en häst som heter Milka, ett jätte fint Svenskt Halvblod på 172cm ^^, Hon var härlig att rida, stor och med lång härlig trav som jag är van med och älskar. Hon va lyhörd, snäll och lugn i sin personlighet. Sandra som ägaren heter, hopptävlar henne och hon är riktigt duktig! Ska få komma och provrida nån gång till innan bara för att se lite mer och prova lite övningar med henne så att man får känna lite mer rörelser och galoppen. Hoppas verkligen att man kan få börja rida henne!

Medryttare till halvblod
P.S bilden är inte riktigt rättvis hennes skönhet men se här ser Milka ut! Jätte fin häst!
                                                                               (bild ej fotad av mig)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna                       | | 2011-03-16 | 16:06:52 |

Vilken jätte fin häst!

Erika                       | http://eeriicaaa.blogg.se/ | 2011-03-16 | 16:08:13 |

Du har en fantastisk blogg ;D

Anonym                       | | 2011-03-16 | 16:18:45 |

Lina                       | http://llinaforslof.devote.se | 2011-03-16 | 16:20:03 |

Kul att du ska börja rida igen ^^

Viktoria                       | http://viktoriiaz.blogg.se/ | 2011-03-16 | 16:21:13 |

Vacker blogg!





»
»
»