Dressyr Tävling

Lite bilder från dressyrtävlingen som jag var på förra helgen i Umeå på hippologum! Mer kommer!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


madde                       | http://maddepaddesmile.blogg.se/ | 2011-07-10 | 22:33:32 |

sjukt fina bilder!

Anonym                       | | 2011-07-11 | 02:45:48 |

Trist att du tar bort huvudena på ryttarna...

Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet                       | http://tezzilicious.blogg.se/ | 2011-07-11 | 11:44:41 |

Svar till Anonym: Hejsan. Jag har många olika bilder båda med och utan ryttare så det kommer :) När jag fotograferar så behöver jag olika bilder både på endast hästen men även på hela ekipaget så det kommer lite olika bilder eftersom jag redigerar dom. Men hästen brukar jag alltid ha i fokus när jag fotar då man inte vet vem som vill vara med på bild m.m. Blir lite mpnga att springa att fråga då det var över 100 starter. Vissa kom fram och bad mig fotografera hästen och ryttaren och då gjorde jag såklart det :)





»
»
»