Semester

Ja nu sitter vi i stugen och har det skönt i solen! Jag håller på att färga mina ögonfransar som jag har tänkt göra så länge men nu tog vi tag i det och det blir säkert kanon! Väntar mig inga underverk men blir bra om dom blir mörkare så slipper jag se så trött ut osminkad! Mina ögonfransar är så ljusa så man ser dom inte! Aja igår hade vi det lite dramatiskt då vi håller på att spränga bort berg mellan stugorna för att bygga ihop dom och det smäller rejält kan jag lova! Till råga på allt så välter dom med den 20tons tunga lyften och tar nästan med sig hela sidan på Ulf´s stuga men dom missade med typ 5 centimeter. Det är värdens buckla överst på taket. Men det gick iaf bra och han som körde fick åka in till sjukhuset i Umeå men han kom då cyklande idag så det gick väldigt bra. Dom höll på typ hela kvällen med att försöka ställa upp den där lyften och till slut gick det. Får se om jag får in filmen så kan ni få se röran :) Nu är dom iaf snart klar och har bara några sprängningar kvar att göra. Sen blir det att börja bygga i slutet på sommaren. Det blir nog kanon!

Vi höres mer senare! Nu ska jag skölja ur färgen och sen gå ut och sätta mig i solen en stund!


= Bild för nån kväll sen här i stugan när vi gick en promenad!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina&Mimmi-enäggstvillingarna                       | http://modetvillingarna.blogg.se/ | 2011-07-08 | 12:29:19 |

Heej! Vi är ett par tvillingar som har gjort 2 egna klänningar , vi skulle bli jätte glada om ni/du röstade på våra klänningar , vi skulle bli glada om du röstade på de med 5/5 stjärnor!Du får en länk på våran blogg ,och tar del av våra 200 bloggläsare ! PS Vi tycker att din header är jätte fin/gullig<3



Linas Klänning

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=aOpjeD6pgSPWCNUyezpbAoNsb1ye13QQF6zj8tOb0bxBoGxH4ci4#Gallery



Mimmis Klänning

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=KUuMGBf7zhAd3zuR7v1UTgQB9K9ueDCnYwxevSYjxXCpMw6Hgvbz#Gallery





»
»
»