Läsar Fråga: Penslar

Fråga: Vad kan man använda för penslar om man inte vill köpa nail art lack? vad för hår och storlek?

Svar: Jag tycker att väldigt långa smala penslar är bäst för att göra raka längre linjer. För att se hur de ser ut kan du gå in på http://www.8ty8beauty.com/nail%2520art/images/nail-art-striper.gif Där har du en bild på en sådan pensel. Finns på 8ty8beauty.com. Hårsort har jag inte en aning om vad det kan vara, men oftast så heter de nailart brushes eller liknande. Finns även väldigt billigt på ebays eller tradera och då får du lite olika storlekar m.m. för under hundralappen. Jag använder mig av dessa penslar som ni hittar på ebay. Ni får 15 super bra penslar för 25kr (och då är frakten redan inräknad) Jag är iaf super nöjd med dom! Klicka här för att komma direkt till sidan.

 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)