Harry Potter 7 del 2

Igår kväll (äntligen) var jag och Erik och såg Harry Potter and The Deathly Hallows: Part 2.

Den var grymt bra men tycker att dom verkligen stressade igenom slutet! :S Hade gärna sett en lite längre version av allt i skogen när han går till Voldemort men även att sista slaget skulle vara som i boken! Lite längre kamp och lite mer ord som i boken! Men även Snapes minne skulle dom gjort längre!!

Älskar alla Harry Potter filmerna och böckerna så jag tycker alltid dom har gjort filmerna super bra för det är ju en hel del svåra saker att filma m.m. Coola effekter och att man har växt med filmen sen man var barn!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥/5
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sarah Ek                       | http://eksarah.blogg.se/ | 2011-07-20 | 11:19:52 |

Jag har inte läst böckerna, men jag har läst andra böcker som de gjort till film av och man ska nog inte vara så hård mot filmerna. De kan ju inte göra precis allt som står i böckerna, det finns en begränsning.



SV: Om man googlar "javascript slideshow" så kommer det upp olika sidor, men jag blev inte nå klokare därifrån så jag fick en färdig kod från en blogg.

Jag kan skicka åt dig på mail, så får du försöka pussla ihop det hela! :)

Sarah Ek                       | http://eksarah.blogg.se/ | 2011-07-20 | 13:01:30 |

SV: Aha, skulle jag skicka till den adressen? Jag skickade det till tezzilicious.blogg@hotm....

Går det lika bra, eller?



Det är helt vanliga bilder som man lägger in, inget photoshoppade. Beror ju på då om du ska ha några speciella mått och annan redigering. Men annars behövs inget göras i photoshop (:





»
»
»