NOTD: Gele Naglar + Tippar

Ja ni ser ju hur mina naglar har blivit xD 4 gick av och 2 gick av långt in så det gör ont kan jag säga! Det som är så roligt är att jag inte gjorde nått speciellt när dom gick av! Dock känner man att naglarna tar lite extra stryk när man har börjat rida igen men dom brukar bli stadigare snabbt så det är ju tur.

Igår testade jag att förlänga med tippar och gele som jag blandade med glitter ^^, Tippar är nått jag typ aldrig använder då det tar 90% mer tid än annars + blir inte lika hållbart men jag måste ju prova med min rikiga gele och inte den man får med depend xD Men jag känner att det inte alls är lika bra som när man förlänger med mall utan man känner att tipparna kan flyga av och det kan göra ont kan jag lova. Men limmade mkt och mkt gel så det ska hålla (A) Håller iaf tummarna! Fler bilder kommer snart

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»