One In A Million

Idag har jag varit runt och lämnat in CV och personliga brev lite överallt runt om i umeå. Jag hann bara med ersboda, strömpilen och ute vid media markt. Imorgon blir det hela centrum :) Har varit riktigt skönt att komma ut lite och jag har handlat in lite nya produkter och annat som ni ska få se lite senare, typ imorgon :)

Nu får vi bara hoppas att det öppnas en lucka för mig iag nån stanns med antingen praktik som leder till tjänst eller deltid/extra arbete på nått roligt ställe :) Har sökt på allt så har man tur så ;) Men jag måste erkänna
att det känns väldigt hopplöst att få jobb. Man vet ju att man inte är ensam och att det är
minst 1000 andra som har gått och frågat om jobb precis som vi på precis
samma ställen. Många har säkert mer erfarenhet och är bättre!
Men man måste ju försöka i alla fall! Eller hur?

Jag är verkligen skit trött nu men ska lägga mig och se lite CSI avsnitt
och dricka varm choklad med vispgrädde!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»