Naturlig eller plastig?

                     Ramlade in på en blogg och hittade en intressant lista som jag också ville fylla i :)

Du äger...
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
( ) Designparfym
(x) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Summa = 11

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder foundation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
(x) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
(x) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
(x) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 5

Du har...
( ) Tonat håret
( ) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
(x) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 2

Totalt: 18

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.

20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

Jag blev precis mittemellan alltså! Fast jag måste tillägga att jag har inte köpt foundation för över 200:-, läppglans för över 100:- och parfym för över 300:-. Jag har fått dom :) Tycker dock inte att det är så farliga priser heller, så det hade kunnat vara så att jag hade köpt dom själv ^^,

Gå in på era egna bloggar och fyll i samma lista själva vetja, så får jag kolla sen!
Kommentera gärna när ni har gjort klart listan :) Alltid roligt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erika                       | http://eeriicaaa.blogg.se/ | 2011-01-08 | 14:06:17 |

Jag ska nog också göra den här ^^ Tycker sånt här är roligt :)

Sara                       | | 2011-01-08 | 14:06:50 |

superfin blogg!

Camilla                       | | 2011-01-08 | 14:07:14 |

Camilla                       | http://camiillan.blogg.se/ | 2011-01-08 | 14:08:04 |

Rolig lista ^^ ska nog göra den här nån dag då jag har lite att göra ^^ Bra tidsfördriv!

Jeanette                       | http://lovelyjia.devote.se | 2011-01-08 | 16:43:53 |

Kul lista...kopierar den:)





»
»
»