Lumene Vitamin C+

Den blir bara bättre med tiden när man har använt den ett tag ^^, 

Så! Jag bröjar med att säga att jag gillar den skarpt! ..och rekomenderar den absolut!
Det är en lystergivande dagkräm som passar de med Normal till torr hy. (De som har torr hy bör kompletera med en fetare kräm under natten). tex lumenes nattkräm.

Känsla: Den här krämen luktar otroligt fräscht och jag har suttit och luktat på den meddans jag skrivit allt det här.. haha. Den sjunker in snabt i huden och man får inte ett flott face. Man känner sig helt enkelt super fräsch när man applicerat den i annsiktet. Den återfuktar och man känner att huden får ny energi. Men som sagt om du har jätte torr hy bör du nog gå på en fetare kräm, men har du blandhy normal till torr så funkar den super om du använder en fetare kräm på natten :)

Resultat: Huden blir mjuk, fräsch, får lyster och återfuktande som håller hela dagen, perfect under sminket.

Finns på bland annat: apoteket & åhlens... Tror att den kostar ca 150kr

Den får Betyg: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ / 5 av mig faktist!

Så här har Lumene själv skrivit om krämen:
Fröolja från nordiska hjortron förstärker huden och skyddar den mot både yttre och inre stressfaktorer. Hjortronnektarns detoxegenskaper bidrar till att göra huden fräschare och ge den mer lyster. Innehåller över 80% naturliga ingredienser. Parabenfria. Vitamin C+ cremer innehåller endast färgämne från hjortron.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia                       | | 2011-01-08 | 13:20:32 |

kanske ska prova denna då. Har så svårt att hitta nån bra ansiktskräm!

Erika                       | http://eeriicaaa.blogg.se/ | 2011-01-08 | 13:21:58 |

Den här använder jag alltid! Så alla som läser det här så rekomenderar jag den också! Den är verkligen super!

Anonym                       | | 2011-01-08 | 13:22:39 |

Sara                       | | 2011-01-08 | 13:24:07 |

Håller helt med Tess och Erika :D Den är super!

Camilla                       | http://camiillan.blogg.se/ | 2011-01-08 | 13:24:35 |

vacker blogg speciellt headern!





»
»
»