Tezzilicious Recenserar - Tezzilicious Review


Nu kommer det att komma några recensioner som ni har efterfrågat väldigt länge så det blir min nya kategori!
Nu i början kommer jag att recensera sånt jag redan provat tidigare både äldre och nyare produkter, under tiden provar jag mina nya inköpta produkter. Dock blir det bara om olika skönhetsprodukter här så den här kategorin hittar ni under Skönhet - Recensioner! Nagel recensionerna kommer att hamna under kategorin Naglar - Recensioner.

Har ni frågor, önskningar av produkter och åsikter så är det bara att kommentera :D

Mina bedömingar:
♥ - verkligen inte bra
♥♥ - dåligt
♥♥♥ - Prisvärt och bra
♥♥♥♥ - Bra produkt, gillar mkt
♥♥♥♥♥ - Super bra och stor favorit

Dock så är det lite svårbedömt, jag är inte en tjej som köper en massa smink från de bästa märkena som Dior m.m. för över 600kr utan jag är mer en budget tjej med inte så mkt pengar men ibland händer det att jag köper nått lite dyrare så ni får ha överseende med priserna då jag ger en 5/5 till en budget och en 5/5 till en produkt som kostar över 200kr så kan det vara stor skillnad på både kvalitén och färgerna men en superprodukt i vilket fall :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)