Glossybox

Ja nu har jag också hittat den här spännande affärsidén!
Så nu väntar jag med spänning till mitten av januari då mitt första paket kommer!

Man har ju läst mycket om det här, en månadsprenumeration med fem skönhetsprodukter i varje box. Det har varit väldigt populärt utomlands och folk har fått bland annat nagellack från OPI och Elizabeth Ardens Eight Hour Cream, så man får hoppas Sverige håller måttet även dom! Det kostar 139kr i månaden och man får sluta när man vill så jag har nu tänkt testa och se vad man får och då får jag mer chanser att recensera många olika produkter här på bloggen också :) Det blir spännande!

Så om man har ett stort skönhetsintresse och gillar att testa nytt men sällan/aldrig  har råd att köpa full-zize produkter tycker jag att Glossybox är en bra idé. Särskilt som att det inte är någon bindningstid och man kan testa en eller ett par lådor och se om det är något man gillar. I informationen ser jag att man kommer att kunna skapa en egen skönhetsprofil för att få en individuellt anpassad box, det tycker jag låter som en strålande idé särskilt med tanke på olika åldrar, hudtyper och färgpreferenser.

Har du beställt din än? Och vad hoppas du hitta i första utskicket?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)