Something There

Först och främst OJ vad ni frågar i min frågestund :D Det är så roligt och jag ska snart börja gå igenom era frågor och besvara dom! Hoppas blir klar med det imorgon :) Ni har fortfarande tid på er att skicka frågor såklart som alltid. Även om jag inte har en frågestund så vet ni ju att ni bara kan skicka iväg eran fråga här eller i min frågelåda hos bloggsvar :)

Igår var jag, Erik och Jacob på flygplatsens dag i Skellefteå och det var faktiskt riktigt roligt med alla flyguppvisningar m.m. och jag tog några bilder. Tyvärr fick man inte gå in och kolla i några av de större planen som skulle vara mest intressant men det var roligt iaf. Ska se om jag hinner lägga över bilderna till datorn.

Nu ska jag se en film och fundera på om jag ska göra mina första akryl naglar eller om jag bara ska sätta på tippar med gel lite snabbt. XD Känns så väldigt fel att ha korta naglar då jag tog bort mina förra igår nu kan jag knappt smsa på mobilen xD Lite ironiskt men man vänjer sig ju så snabbt med att ha långa naglar ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tessan                       | http://varanfotoblogg.blogg.se/ | 2011-08-22 | 10:33:51 |

Hejsan :)

Fin blogg du har.

Har du haft en bra helg?





»
»
»