Läsar Fråga: Göra Naglar

Lite vanliga frågor och svar för de som är intresserade av att komma hem till mig och få sina naglar fixade. Jag är billig, har massor av prylar så som glitter och dekorationer som man får välja och vraka mellan. Du får välja om du vill ha gel eller akryl :) Tycker det skulle vara super kul om du vill boka tid hos mig :)


•  Vars bor du nånstans och tar du emot kunder ifall man vill göra naglar hos dig?

Jag bor i Umeå, på mariehemsvägen just nu isf. Sälvklart tar jag emot kunder om ni vill "boka tid" så maila. [email protected]

•  Hur mycket kostar det att göra naglar hos dig?
Sätter du på lösnaglar eller gör du direkt på naglarna som man har? :)

De kostar från 200 beroende på vad man vill göra. Det beror vad kunden vill ha. Jag kan förlänga både med eller utan tippar. (Föredrar att förlänga med mall då det blir snyggare resultat och hållbarare) Jobbar med gele så finns massor att välja på om ni kommer till mig för en billig summa :) Maila mig om du är intresserad. Mer "info" och priser hittar ni på min hemsida - www.beauty-nail.weebly.com

•  När du fixar naglar, hur lång tid tar det?
ca 2 timmar :) Det beror lite på vad du som kund vill ha eller om jag gör på mig själv vad jag gör medans (A)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)