Läsar Fråga: Färg Tips

Fråga:
Har en fråga, jag var hos en nagelskulptör för inte så längesen, men de har fallit bort nu på några dagar! Men det stora problemet är hur ska jag få bort att som sitter under naglarna som sitter fast. Alltså jag har verkligen provat allt?! Och förresten, vilken färg tycker du jag ska ha i sommar? Älskar nämligen rosa, men ska man våga ta en så stark färg? Snälla hjälp mig, du verkar så modig! Girl´s passion is nails <3


Svar:
Först tack för din fråga! Mitt tips till dig är att gå tillbaka på det stället du gjorde i ordning dina naglar på och be dem fixa till det om det är så omöjligt som du säger. Det låter inte så bra att de fallit bort redan så jag tycker verkligen att du ska gå tillbaka och prata med dem och se vad som säger. Jag tycker absolut att du ska våga ha rosa i sommar. Starka neon färger är inne i sommar så det är helt rätt! Jag lovar att du kommer bli nöjd med resultatet även fast det kan kännas lite vågat i början! Dina naglar kommer glänsa som aldrig förr i sommar solen.

Ha det fint och hoppas att dina problem löser sig!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)