Världsnaturkortet

Jag funderar starkt på att byta tillbaka till Swedbank igen som jag bytte till ica banken för bara nån månad sen då jag tycker swedbank är lite sega. Men det här skulle vara en STARK övervägan bara för att få ett Världsnaturkort och hjälpa WWF medan man handlar som vanligt! Fundera på det ni också! Speciellt alla ni som redan har swedbank är det ju bara att säga till och få ett helt nytt kort för det här ändamålet! VAR SMART, HJÄLP DJUREN! Tycker det är super bra att swedbank har ett sammarbete som drar in rätt mycket pengar till WWF varje år så det vill jag stödja, speciellt när det inte kostar mig nått att var med, allt jag behöver göra är att handla och så får man ju ett snyggt kort också!

Måste ju bara säga också att idag blev jag isbjörnsfadder ^^ Känner mig rätt stolt då jag verkligen vill hjälp!

  
SWEDBANKS VÄRLDSNATURKORT - ETT OVÄRDERLIGT BIDRAG TILL WWF


Lite info från swedbanks sida;
Varje gång du betalar med Världsnaturkortet bidrar banken med 25 öre till WWFs naturvårdsarbete!
2010 blev bidraget hela 7,1 miljoner kronor!

Välj det kort som passar dig bäst! Världsnaturkortet finns både som Maestro och Mastercard.

Världsnaturkortet Bankkort Maestro och Världsnaturkortet Bankkort MasterCard är kopplade direkt till ditt konto i banken. Väljer du Världsnaturkortet Betal- & Kreditkort MasterCard samlas alla dina inköp på en faktura som du betalar i slutet av månaden.

Läs mer på Swedbanks hemsida om Världsnaturkortet. Där hittar du också kortvillkor och ansökan. Du kan också kontakta närmaste bankkontor.

Tack vare bidraget genom Världsnaturkortet kan WWF intensifiera arbetet för en friskare Östersjö och göra viktiga insatser för att rädda tigern.

Skaffa ett Världsnaturkort du också!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna                       | | 2011-04-12 | 09:13:37 |

jag har redan ett sånt där snyggt kort men kan rekomendera det till alla andra också som läser det här! ^^

Camilla                       | http://camiillan.blogg.se/ | 2011-04-12 | 09:14:00 |

ska läsa líte mer om det så kanske man ska byta :D

julle                       | http://jjulleeee.blogg.se/ | 2011-04-12 | 09:56:35 |

hej, allt bra?

fin blogg! :)

Erika                       | http://eeriicaaa.blogg.se/ | 2011-04-17 | 16:27:40 |

ska på banken imorgon och höra om mer info om detta :D Låter suvuränt!





»
»
»