vecka 48

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hannah Victoria                       | http://hyypesheart.blogspot.com | 2010-11-30 | 00:38:28 |

Mitt bästa mystipa? Jadu... Det skulle väl vara att först gå ut i denna vinterkylan för att komma ain i värmen och mysa framför en brasa eller med någon man tycker om. Kanske ta en kopp varm choklad...se en film eller bara ta det lugnt.



Man kan mysa på så många sätt, och av så många anledningar. Jag älskar mys, så nämn ett tillfälle till mys och jag säger vad som blir bäst ;)



Besök gärna min blogg

Emma                       | | 2010-11-30 | 12:30:32 |

varm choklad med den du älskar och en drama film med tända ljud och filt ;) ^^ Det är det bästa som jag vet!

Elin                       | http://uwaga.blogg.se/ | 2010-11-30 | 18:16:52 |

Ja, hur man myser bäst? Asså det finns så många olika sätt. Man kan ju sätta sig framför en varm brasa med ett kopp varmt te eller något annat gott :) Jag undrar också vilket storlek du har på den 'Veckans fråga' ikonen :D

maria                       | | 2010-12-01 | 18:13:42 |

att baka pepparkakor med hela familjen efter allt julpyntande.

Paula                       | | 2010-12-03 | 20:00:50 |

Gud så snygg <3 Älskar sånt här och tycker om din blogg så mkt så att det är helt underbart att du skriver om så många olika saker ;D Man blir så inspererad till så mkt <3 :D Allt från skönhet till pyssle! FANTASTISKT!

Paula                       | | 2010-12-03 | 20:01:04 |

Det skulle väl vara att först gå ut i denna vinterkylan för att komma ain i värmen och mysa framför en brasa eller med någon man tycker om. Kanske ta en kopp varm choklad och se en film :)





»
»
»