Take-Away box

Den här lilla asken passar utmärkt att användas som "favourbox" på bröllop eller fest.

Mallen är från Kaiser Craft och du kan hämta hem den nedan! Den finns i både word doc samt word docx beroende på vilken version du har på Word.

Storleken passar på ett A4-papper men vill du ha den större är det bara att kopiera den.

Mall Take-Away Box docx

Mall Take-Away Box Word doc 

1. Skriv ut mallen och klipp ut den. Klipp längs de heldragna linjerna och biga och vik längs linjerna som är streckade.


2. Vik in "flärparna" och limma med dubbelhäftande tejp


3. Nu är asken klar att dekorera!

Nedan ser du min box. Jag skrev ut mallen på ett mönstrat papper. Dekorerade med vit spets, en ljusblå/vit blomma samt ett ljusblått organzaband. Boxen blev färdig på ett kick.



Använd gärna mallen hur mycket du vill men jag är tacksam om du hänvisar till den här sidan. Lycka till!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym                       | | 2010-11-20 | 19:30:33 |

Maria                       | | 2010-11-20 | 19:31:05 |

älskar den, gud så snygg!

Maria                       | | 2010-11-20 | 19:32:22 |

Emma                       | http://emmana.blogg.se/ | 2010-11-20 | 19:32:43 |

skit snygg!

Jenny                       | http://nailfantasia.blogg.se/ | 2010-11-20 | 19:33:43 |

måste bara säga hur fantastisk din blogg är och bilder som du fotat och dina naglar! <3

moa                       | | 2012-06-15 | 21:01:58 |

jag kan tyvärr inte högerklicka och skriva ut den här mallen men vill så gärna ha den:(

Svar: Använder du Mozilla Firefox så klicka på bilden och dra ut den på en ny flik så kan du spara den annars kan jag skicka den till dig
Therese





»
»
»