Soon ;)


Japp snart är jag en diplomerad Nagel nagelterapeft :) På Torsdag har vi slutprov och det känns verkligen som om det kommer gå super! Då blir det att börja jobba med att starta mitt företag, än så länge har jag bara hunnit göra min hemsida med all info och göra mina flyers som jag ska gå runt och dela ut och sätta upp överallt! Känns verkligen som om det kommer att gå bra!

Så alla i umeå trakten eller ni som har vägarna förbi, boka gärna en tid och kom och fixa era naglar hos mig ;)

MIN NAGEL HEMSIDA

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sisterhood                       | http://www.siisterhood.blogspot.com | 2010-11-02 | 23:28:52 |

Jorå ajg stortrivs med honom, han har så otroligt mycket potential. Ska bli roligt att följa han utveckling.

Du får ju ta och komma hälsa på snart ju!! :DD



Kramar Jessica

Sisterhood                       | http://www.siisterhood.blogspot.com | 2010-11-03 | 12:37:03 |

Hur mycket kostar det att fixa naglarna hos dig ? ;)



Kramen Sisterhood

-En dressyr/hoppryttares & bartenders vardagsblogg..

○ Teresia ○                       | | 2010-11-03 | 19:11:16 |

○ Teresia ○                       | | 2010-11-03 | 19:30:09 |

gud vad du ä duktig på hemsidor och dina nageldesigner var skit snygga <3





»
»
»