Ny kategori...

...SCRAPBOOKING!
Haha ja nu har jag skaffat en ny kategori igen då XD Börjar bli lite många så jag ska väll göra en helrensning snart om jag orkar och se om jag kan slå samman några kategorier till en! Dock så tycker jag att min kategori meny där uppe gör det väldigt enkelt att hitta det man söker och vill kolla på så det kanske får vara så som jag har det ett tag till ^^, Eller vad tycker ni?!

Iaf så har jag börjat hålla på med Scrapbooking nu då killens syster drog med mig på en Scrapbooking träff och jag hittade ett till intesse då det verkligen var super roligt! ^^, Jag har gjort korgar och snart ska jag göra ett litet hus och en låda som jag har tänkt att ha till mitt nagelföretag. Korgarna har jag glitter och mina dekorationer i och huset ska jag ha som ett penselställ och filställ ^^, Det blir super gulligt och jag ska visa bilder snart :) Lådan har jag tänkt ha mina geleer och senare ska jag göra en störra korg utan lock till mina lacker :) Det kommer att bli superfint när mina kunder kommer ;) Har även gjort ett kort som jag har som prislista :)

BILDER KOMMER SNART!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


◘ Teresia ◘                       | | 2010-11-10 | 13:09:47 |

gud så roligt <3 älskar att pyssla! :D

◘ Teresia ◘                       | | 2010-11-10 | 13:11:49 |

◘ Teresia ◘                       | | 2010-11-10 | 13:12:01 |

när kommer bilder på det då gjort? ^^

Emma                       | http://emmana.blogg.se/ | 2010-11-19 | 22:02:41 |

jag älskar scrapbooking ^^ Vill se vad du gjort <3 Lägg ut bilder <3

Emma                       | http://emmana.blogg.se/ | 2010-11-19 | 22:03:05 |

ÄLSKAR VERKLIGEN DIN BLOGG!

Jenny                       | http://nailfantasia.blogg.se/ | 2010-11-20 | 19:35:40 |

måste bara säga hur fantastisk din blogg är och bilder som du fotat och dina naglar! <3





»
»
»