Maraton

Haha japp nu har jag, Erik och Eddie (eriks systerson) haft nedräknings Harry Potter maraton sen i lördags då vi ser en film per kväll tills på fredag då vi ska se 7an på bio ^^, En verkligt efterlängtad film måste jag säga med stora förväntningar då boken är så bra och man lever sig verkligen in i alla farliga uppdrag och hemska öden! Man sympatiserar verkligen med Snape i boken om dödsrelikerna och det trodde man aldrig att man skulle göra när man ser de övriga i serien! Hoppas verkligen att de får med det i filmen också! (Del 2) (A) Ikväll såg vi den 5e filmen - Harry Potter och fenixorden - och imorgon blir det den 6e - Harry Potter och halvblodsprinsen - Sen är det verkligen den stora dagen då det blir bio och godis kl 18.00 (för att Eddie ska få följa med) och myspys med min älskling då vi ska se del 1 av - Harry Potter och dödsrelikerna -  hoppas verkligen den är lika bra som boken, men det tror jag att den är då alla andr filmerna är väldigt bra gjort och liknar böckerna så mkt det bara går! ^^,

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maja                       | http://majjasprivero.blogg.se/ | 2010-11-18 | 17:43:28 |

Tack så mycket! <3

jo de var de, Men hör av dig om du ska komma till Lycksele, ska du hit över Jul? Om du vill fota mig och Privero? :)

◘´Teresia ◘                       | | 2010-11-19 | 21:33:14 |

◘´Teresia ◘                       | | 2010-11-19 | 21:34:01 |

vad roligt med maraton om harry potter! Älskar de filmerna och böckerna såklart ^^ Såg del 1 igår på bio och den var såååå bra!

Emma                       | http://emmana.blogg.se/ | 2010-11-19 | 22:10:56 |

jag ska ha maraton när alla filmer har kommit så man ser alla på en gång med vännerna (A) Blir superkul!

Emma                       | http://emmana.blogg.se/ | 2010-11-19 | 22:11:35 |

måste bara säga hur fantastisk din blogg är och bilder som du fotat och dina naglar! <3

Tina                       | http://tinatin.blogg.se/ | 2010-11-19 | 22:14:09 |

älskade Harry Potter ;)





»
»
»