Besviken


Jag känner mig verkligen besviken på en person. Har varit det i flera veckor nu. Man tror att man känner folk men sen visar det sig att det är en helt fel uppfattning tyvärr.. Måste bara få skriva av mig lite!! Det är inte meningen att ni ska förstå utan det är bara ord från mig till er som orkar läsa xD Man vet inte vad man ska göra för att göra allt bra igen. Vi hade alltid så roligt och sen nu har man inte hört eller fått nått svar på flera veckor då man har försökt kontakta! Känns verkligen inte roligt då man hade massa planer som personen var med i och vi skulle hitta på en hel massa roligt som vi alltid brukar göra men det kanske är slut med det nu då. Du har hittat annat att syssla med och skiter i mig. Men det är jag ganska van vid så det kan jag väll ta men det betyder inte att jag inte blir sårad och undrar vad som är fel.. Du kanske möjligen läser detta men det kommer nog göra desamma! :(

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym                       | | 2010-11-21 | 13:39:16 |

◘ Teresia ◘                       | | 2010-11-21 | 21:33:08 |

sånt där är så jobbigt!!! ;S

Anonym                       | | 2010-11-21 | 21:33:59 |

föresten är din blog gsupersygg <3

jenny                       | | 2010-11-23 | 11:46:26 |

jenny                       | | 2010-11-23 | 11:46:48 |

förstår hur du känner ;/ Har varit med om samma sak!





»
»
»