virus :S


Hmm jag tror att min dator har fått nått jäkla virut igår :S Jag tror att det kom via ett program som bara installerade sig på datorn eller nått liknande :S Vet inte ens VAR det kom ifrån då jag bara har varit inne på mina vanliga sidor :S Det är ett virus program, Security Toll som säger att jag har massor med virus som är as farliga osv sen vill dom ha betalt för att ta bort dom. Jag som är snål och inte vill betala utan vill ha bort programet från mi datort då jag vet det är fejk kan inte göra det :S Det går inte ens att st'nga av eller avinstallera.. Det är som om det bara är en illusion eller ligger på ytan så jag vet inte alls vad jag ska göra :S Det plippar alltid upp en hel massa varningsrutor från det och det går inte att göra nått åt :S Tar man bort det så kommer det nya efter ett tag :S Nån som har haft liknande problem?!

HAR NÅN AV ER HAFT PROBLEM MED DET HÄR PROGRAMET?! HUR FICK NI BORT DET?!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


LIENE                       | http://lienes.blogg.se/ | 2010-03-28 | 10:06:41 |

sv: Jag har tunna, dom jag skrev:) skulle vilja ha dubbla gardiner, att de ena är tunna och de andra är tjocka, skulle vara bra.

Sarah                       | http://sunlightsymphony.blogg.se/ | 2010-03-28 | 10:29:13 |

Hejsan tjejen. Allt bra med dig? Hur har din helg varit? Jobbigt med virus på datan :( Speciellt om man e som mig o inte kan så mycket om datorer :S

Ellen                       | http://ellerenellen.blogg.se/ | 2010-03-29 | 12:54:03 |

otur :/ hatar virus!





»
»
»