Sorry, Sorry

Förlåt för min enormt dåliga uppdatering och allt sånt där :) Jag var dum och glömde min iternet sladd hemma och deras trådlösa funkar inte alls bra så det är helt otroligt att jag kom in nu! Men jag tänkte passa på att skriva iaf ett inlägg medan jag har tid. Erik skickade min sladd via posten så jag har väll den imorgon kväll hoppas jag! Mina arbetstider är grymt sköna då jag börjar 14.00 och slutar 22.00 typ varje dag! Än så länge är allt bra och jag kommer nog att lära mig massor under mina 3 veckor här! Jag bor i ett jätte gulligt rum, det är som ett personal boende just vid hotellet. Man har egen tv och egen toa iaf och det är en grymt skön säng och trevligt folk utanför och på jobbet! <3 Imorgon ska jag äta frukost 10.00 ooch sen ska jag gå en lång promenad och ta en massa bilder på den vackra naturen här uppe :) Ni ska få se dom helvita bergen och de vackra skogarna runt om hotellet! Nu ska jag fortsätta att se Harry Potter och sen sova :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michaela / foto, design och vardagsliv                       | http://soeticz.webblogg.se/ | 2010-03-25 | 13:25:05 |

Hejsan, kikar in och önskar dig en trevlig Torsdag :) Kram!

Linn                       | | 2010-03-27 | 12:41:11 |

älskar din blogg :D





»
»
»