sommar, kom fram!


Jag vill att sommar ska komma ^^ Är så avis på alla som bor på härliga platser som göteborg som redan har blommor som blommar upp och gräset som är framme tidigt. Man skulle ha haft mer viljestyrka isf för att kliva ut genom dörren och man skulle må bättre XD Blä för vintern säger jag bara ^^

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linda                       | http://toosweet.blogg.se/ | 2010-03-31 | 21:56:45 |

sv: Å tack!! Va kul att höra:)

Jodå allt är bra med mig, hur äre med dig?:)

Erik                       | | 2010-03-31 | 23:08:44 |

men älskling, gillar du inte vintern =)

är det inte mysigt och få kura ihop sig framför elden?!

Sanna Ek                       | http://sannaaek.blogg.se/ | 2010-04-01 | 11:24:57 |

Nej, jag hoppas det blir bra nu :)

Tjejkvällen blev toppen. Mer musik än film, men kikade lite på Kopps och Orphan (totala motsatserna? Haha).

Skönt att vara ledig och bara slappa! Känns som att jag har saker inplanerade i två veckor..



Hoppas du får en fin torsdag





»
»
»