Nyköping

Nyköping här kommer vi ;)
Imorgon kl 9,00 ska jag iväg till Nyköping med klassen + Robert (Lärare) Anna och Lovisa ska tävla i Kock SM på lördag medan vi andra roar oss på annat sätt. Jag och Amanda ska ta en shopping och fotorunda tillsammans kanske vi hittar något vackert xD Bilderna får ni i alla fall se under veckan som kommer då jag inte ska ta med mig datorn. Vi kommer hem på söndag nån gång men sen direkt på måndag ska jag åka till Borgafjäll och göra min praktik. Dock som tur är så ska jag ta med mig min kära dator så jag kan se film och pyssla med PS och jag får låna deras internet under hela tiden :) Blir mkt bilder på kvällarna!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym                       | http://lonatrogen.blogg.se/ | 2010-03-17 | 20:38:59 |

de är ett halsband ;D

Lona                       | http://lonatrogen.blogg.se/ | 2010-03-18 | 06:58:09 |

sv: japp! ;d

Emmy                       | | 2010-03-27 | 12:44:58 |

^När kommer bilder därifrån? ^^





»
»
»