Borgafjäll nu kommer jag


Nu är jag påväg till min APU plats, Borgafjäll är ett fina spa hotell och jag tror det kommer att bli väldigt roligt ^^, Det är helt fel årstid då jag inte är någon vinter människa och det ligger uppe i fjällen men kan ju bli väldigt trevligt ändå ^^, Jag har bestämt att jag ska försöka gå en timmes promenad varje dag, kommer nog att bli skönt! Ta med sig kameran ocg fota massa natur, berg och snö! Kommer att bli en möjlighet för mig att utvecklas med mer än bara min hotell och mat utbildning, tror jag kommer att kunna lära mej en hel del om foto också nu när jag kommer att ha mer tid och nya ställen att prova sina fotokunskaper. Ser fram emot det här och jag hoppas att det kommer att gå bra och att jag får vara mkt på spa avdelningen och hjälpa till med behandlingarna och stå i receptionen! Roligt, Roligt! ^^, Kolla in deras hemsida - Borgafjäll

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jane                       | http://jeino.blogg.se/ | 2010-03-23 | 12:39:25 |

Där var jag på sportlovet, det var ganska fint :) och mamma och sune åker upp dit i april :)

EVELINA                       | http://evelinaahli.blogg.se/ | 2010-03-24 | 16:49:21 |

Hej!:)

De e as fint uppe i Borgafjäll !;) har varit däär några gånger på sommaren!:)

Linn                       | | 2010-03-27 | 12:42:17 |

grymt snygg bild på dej ^^





»
»
»