Skola, skola, skola


Ja nu sitter man här och tråkar. Vi har lunch  i 40 min till. Vi har just haft Mode & Design och jag har just beställt mina alla tyger till min klänning :) Jag hoppas verkligen att den kommer att bli bra så att man kan använda den i sommar eller om man har sån tur att den blir så snygg så att jag kan ha den på balen i juni ♥ Det skulle vara toppen men dock kanske inte en sån som jag alltid har drömt om men det känns väldigt onödigt att slänga ut 2000kr för en klänning man ska ha en gång, en kväll XD Men om jag inte blir SÅ nöjd med min klänning så får det väll bli en dyr men snygg klänning :) Har man tur kan man ju kanske få hyra en eller nått XD

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Viktoria                       | http://shopaholicvickan.blogg.se/ | 2010-01-12 | 15:57:51 |

SV: Ja, det var tråkigt men nu har resterande kapats av och målats så nu känns det, tråkigt nog, som vanligt igen.



Det är svårt med den rätta klänningen!





»
»
»