Bad day for me

Idag börjar min dag väldigt dålig. Jag är hemma och är sjuk, eller iaf håller på att bli sjuk! Jag har ont i halsen och mår illa så jag gick inte till skolan idag. Känns inte alls kul då det bara är första veckan och vara borta.. Aja bättre nu när vi inte har kommit igång riktigt med allt nytt och vi skulle inte göra nått speciellt, bara ha lärar lunchen på elevhemmet så jag missar typ inget men man får ju ändå frånvaro så det är ju skit. Jag hatar att vara sjuk då det känns fel, jobbigt och helt onödigt.. Man kan ju inte göra nått speciellt utan bara ligga hemma.. Jag som hade tänkt ta mej ut till stallet och rida en sväng men NEJ då blev man sjuk istället.. Aja så kan det gå, jag ska lägga in lite bilder senare idag som jag fotade igår <3 Dom blev ganska bra trotts att det var mörk. Nu ska jag lägga mej och se nån film och försöka somna om till den! Hoppas ni har och får en bättre dag! Kram ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Frida                       | http://tgif.blogg.se/ | 2010-01-15 | 09:49:25 |

Ah jag älskar f21, när vi var i LA så bodde vi i princip i dom stora affärerna :) jag har aldrig beställt över nätet, har hört att det är rätt dyr tull!? :/

Joana                       | http://duggin.blogg.se/ | 2010-01-15 | 09:56:40 |

Fin blogg du har, gillar headern!





»
»
»