Önskan ^^


Gud vilket begär jag har efter ett nytt objektiv, vill ha ett macro NU ^^ Jag måste verkligen spara ihop pengar nu så att jag kan få ett nytt objektiv ^^ Jag vet inte alls vad jag vill ha för typ men bara det går att fota snygga närbilder och annat med ^^ Ska även köpa ett porträtt objektiv senare för det vill jag också ha ^^, Nått objektiv ni kan tipsa om i macro väg och som inte kostar över 3500kr? ^^,

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna                       | | 2010-04-01 | 22:49:50 |

underbar blogg ^^,

Jeanette (fotoblogg)                       | http://blacktosvart.blogg.se/ | 2010-04-02 | 10:51:35 |

svar: varegod ^^ om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg vilken inställning det var x)

Frida [hobbyfotograf]                       | http://fridalautin.blogg.se/ | 2010-04-02 | 14:21:22 |

SVAR: Nawh, Tack så hemskt mycket! Kul att du gillar mina bilder. :-)



- Jarå, din blogg är fin och dina bilder är toppen. Tack du! :-)

Emma                       | | 2010-04-04 | 10:16:07 |

Tyvärr har jag inget tips men min bästa kompis har en canon med bra objektiv, ska se vad hon är ^^,





»
»
»